Du ska veta att du är värd så mycket mer!

Emma Zetterberg, <3
Jag vill bara berätta att du är en av dom bästa personer jag har träffat!
Mars, elr Maj.. 2008 vare vi träffades första gången,
Utanför Hööks, och sen va vi hos mej och åt på donken ;) (a)
haha roligt första minne ;)

Men jag är så glad att jag har fått träffa dig, du är bara bäst!<3
Jag kan prata om allting med dig, litar på dig till 110%

Tänkte slänga in bilder på oss,
Vissa bjuder vi på(a)


Börjar med den bästa(a) <3


okej, d va några av alla bilder (:

Jag älskar dig gumman <3


Kommentarer
Postat av: emma

ÄLSKLING VAD SÖT DU ÄR!

du är bäst, finaste älskade du<3333

2011-01-27 @ 19:37:22
URL: http://emmahzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0