Even if saving you sends me to heaven

shoo.. okej ni behöver inte läsa den här texten.. känner bara för att skriva av mig just nu.

Du vet att du innerst inne är min absolut bästa vän, den finaste underbaraste jag någonsin haft..
Att jag har haft dem bästa åren med dig, d är väl helt uppenbart.
För ingen är lika bra, d finns ingen dom jag kan prata med som jag kan med dig..
alltid när man behöver dig så fanns du där.. vad d än gällde så stöttade du.
Du är den som jag litade på mest, du är int som någon annan,
Du är unik.

Att nu veta att du int vill ha med mig att göra, d gör ont.
Jag har alltid vetat.. att utan dig så är inte hjärtat helt, jag har kännt d förut.
men d här är fan värre än värst. Det är som att förlora den du älskar allra mest,

jag förstår helt klart om du inte längre vill ha me mig att göra,
Men ett liv utan diig.. är fan inte ett liv?

jag orkar inte längre, du byggde upp mig som ingen annan någonsin gjort.


Att mista sin bästavän.. d är inte en rolig känsla.

Ta verkligen vara på d ni har, man förstår inte hur mycket något betyder för en,
fören man har förlorat d.


fick bli någon randombild (: man får ju bjuda på sig själv !;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0