I close my eyes and i can se your better day

Heeey på er!

Idag har jag gjoort matten, ska läsa svenskan snaaart -.-
bläää jag bokstavligen haatar skolan :)

Men aa iallafall, nu på kvällen har jag varit med min emma, !
Vi va hemma kolla runt lite på data, sen .. åkte vi och aa.. fixa gymkort.. ;o
HAHA d va typ årets skämt att ju vi skulle ha d :)
Men aa någon gång i livet så måste man ju få lite bätte kondition..

Men nu köööör vi emmma ! elr hur vare (a)
Vi ska satsa på beach 11, eller kanske 12 ! haha

Men nu ska jag väl kolla runt lite på alla bloggar ! (;
hörs seenare !


ibland måste man ju bjuda lite extra på sig själv (a'

Vill bara att alllla ska veta, att jag elskar min tvilling(också kallad mångo) såhääär mkt <3


Kommentarer
Postat av: emmich

hahahahah! vad hände med att satsa på beach 35? fick lite panik nu. LOVE YOOU TWIN <3

2011-01-18 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0