Talking to the moon

ojojoj.. dålig uppdatering..? ehm Ja. Dååålig stil av mig

jag ska skärpa mig nu..
den här helgen har varit bäst, har varit med min älskling, Cornelia <3
Vi sov hos henne fredag till lördag, och igår va vi hos henne häst Gucci, skitsöt!
Sen sov vi hos mig igår till idag, och så åkte hon till Gucci, och jag åkte med min familj till IKEA.
Köpte Byrå, och lite saker till mitt rum! (y)
Snaaart äre heelt klart ;d

haha men aa, jag ska iaf skärpa mig och börja blogga nu igen !



Juste min lilla kusin va här igår, såg nu att dom har tagit ett antal bilder ;) lägger upp nåågra av dom !


Jag har vääärldens finaste och bästa kusin och underbaraste vän<3


Kommentarer
Postat av: cornelia

men tack att du la upp dom där skitfina bilderna... hahaha xd<3

2011-01-16 @ 21:30:33
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0